Alla inlägg den 16 september 2011

Av Jess - 16 september 2011 12:17

Ja, mitt mål när jag fyllde år var att ha gått ner till normalvikt.

86, nånting...

Min födelsedag kom och jag ställer mig på vågen.


87,2kg... NEEEEEEJ

Fast det var ju inte så mycket att göra åt det. Men satan vad nära jag var.


Sen ställde jag mig på vågen på Måndagen. Och vips 86,5kg!!!!


Så en dag för sent. Men nu är jag där. Jag är normalviktig.


Känns som jag har massor kvar att gå ner, men fasen vad snygg jag börjar känna mig. Beställde en hel hop med kläder från HM och Ellos, och jäklar vad nöjd jag är. Det är skinny jeans, och det är små lätta, finstickade koftor. En liten figursydd kavaj blev det också. Och så ett par skor som är så snygga att man vill dö! men lite för porriga för jobbet är dom nog.


Så idag när jag ställer mig på vågen så har det inte hänt så mycket. 86,2kg.


Men det känns så himla bra. om 3 kilo så är jag den vikt som har vart min bästa form sen jag var ca 21 år gammal.


Känns helt fantastiskt. är så glad med livet.


ha det så bra allihopa där ute, och kram på er!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag och mina tankar, blottade i en blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards